Hubungi Kami

Maklumat perhubungan bagi kemudahan orang awam dan agensi mendapatkan maklumat rasmi, pertanyaan, aduan serta lokasi.

Malaysia Government Call Centre (MyGCC)

MyGCC

MyGCC merupakan pusat panggilan setempat yang beroperasi 24 jam sehari, tujuh hari seminggu untuk menjawab pertanyaan, aduan, cadangan dan maklum balas rakyat melalui panggilan telefon, sistem pesanan ringkas (SMS), faks, emel dan media sosial.

Telefon/SMS/Faks/IVR
+603-8000 8000
Emel
Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
Facebook
https://www.facebook.com/MyGCCMalaysia/
Twitter
https://twitter.com/MyGCCMalaysia/
Laman Web
https://www.malaysia.gov.my
  • Terakhir dikemaskini pada .
  • Hits: 29254
Portal Rasmi Kementerian Pengajian Tinggi © Hak Cipta Terpelihara
Kemaskini terakhir: Khamis 29 Julai 2021, 00:13:29.